poniedziałek, 13 grudnia 2010

Najbardziej kobiecy trend - koronki

Od zawsze lubiłam koronkę, falbanki i inne kobiece detale. Może to wynika z mojego romantyzmu, a może ze skojarzenia, że koronki po prostu są kobiece. Dlatego też co roku na pokazach u znanych projektantów można znaleźć coś koronkowego. No cóż taka nasza kobieca natura, że czujemy się w nich bardziej seksownie i zmysłowo. Ja trochę złamałam tą zmysłowość jeansami i dłuższą marynarką bo w samej bluzce czułabym się chyba niekomfortowo lecz na wieczór śmiało można zaryzykować. Dla mnie koronki stanowią nieodzowny element w ubiorze każdej prawdziwej kobiety.

Pierwsze zdjęcie zrobione bez lampy a ostatnie z, stąd ta różnica kolorów.







bluzka - Mohito
marynarka - Zara
spodnie - Mango
buty - Zara
zegarek - Apart
pierścionek - Aldo



19 komentarzy:

  1. uwielbiam koronkę,fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :)
    U mnie dzisiaj również czarna koronka z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jaka sliczna ta bluzka ! super wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna i sexowna bluzka oraz zegarek w męskim stylu. genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :* ja również uwielbiam koronkę <3 ..a marynarka z tą bluzką wygląda genialnie ;>

    pelapantera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest sliczna :)wygladasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta koronka i z marynarką wygląda naprawdę fajnie! Pełna klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz o czym chciałabyś przeczytać w moich notkach, może akurat to się pojawi.Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz na prawdę bosko. Uwielbiam koronkę, tak samo ejst dla mnie utożsamieniem kobiecości. Z tą marynarką wygląda elegancko, czy może raczej poważnie, co jest plusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bardzo lubię koronkę, szczególnie w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnego 2011 roku trwającego dłużej niż tysiąc lat życzy Tobie Syneloi (http://syneloi.wordpressy.pl/).

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz !: ), a marynarka- jest boska ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka! Slicznie wyglądasz. :)

    http://bellasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. love the laceblouse.

    Hope you'll pass to mine too.
    Modekarussell

    OdpowiedzUsuń
  15. Liking that blazer! Keep it up with your blog and thanks for sharing!
    All the best
    Midnight Couture Girls

    OdpowiedzUsuń
  16. ubóstwiam koronki a Tobie pasuje przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń