wtorek, 30 sierpnia 2011

Kolor rządzi!


Siedzenie po 8 godzin dziennie w pracy przed komputerem skutecznie zniechęciło mnie do spędzania wolnego czasu przed laptopem i sprawdzania nowości oraz tego co się dzieje w świecie. Mam teraz duże zaległości jeżeli chodzi o blogi, których jestem fanką i które regularnie odwiedzałam. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to nadrobić. Zdjęcia zrobiłam już dawno podczas niedzielnego spacerku ale dopiero teraz je zamieszczam.





bluzka - Zara
spodnie - Sisley
naszyjnik - H&M
torba - Mexx

8 komentarzy:

  1. nie dziwię się wstrętowi do laptopa! :) świetna bluzka, ładny,łososiowy kolor. :) całość wyszła tak...clear. ;p
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo. ;* dodałam do obserwowanych. :) już nie mogę się doczekać nowej notki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kolorek ma ta bluzka :> !!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka! pięknie wyglądasz :)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdęslicznie wyglądasz!cudownie Ci w brzoskwiniowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka ma cudowny kolor :):) dodaję Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor bluzki jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń