środa, 9 listopada 2011

Magia chabrowego!!!


W dzieciństwie jak większość ludzi byłam bardzo niezdecydowanym dzieckiem, a w szczególności jeśli chodzi o wybór ciuchów, jednak wiedziałam jaki mają mieć kolor. Dlatego też w mojej szafie przeważał kolor niebieski. Upłynęło wiele lat i dziś jest trochę inaczej. Moje ciuchy mają bardziej neutralne kolory. Nie jestem wielką fanką kolorowych ciuchów w szczególności jesienią ale mam wielką słabość do koloru chabrowego. Jest to najpiękniejszy odcień niebieskiego. Dziś właśnie prezentuję swoją chabrową bluzkę oczywiście z szarością. Sweter to mój nowy nabytek, który w przeciwieństwie do moich pozostałych, długich swetrów nie wygląda źle gdy wkładam na niego kurtkę. Dlatego od teraz jest to mój ulubiony długi sweter.







bluzka - Mohito
sweter - Solar
spodnie - Zara
buty - H&M

14 komentarzy:

  1. sliczna kobaltowa bluzeczka :) a w zestawieniu z szarym sweterkiem tworzy stroj doskonaly ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzka jest cudowna! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobaltowa bluzeczka jest świetna, ma piękny kolor i fajny fason, bardzo mi się podoba połączenie jej z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz! ta bluzka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz w tym kobaltowym topie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski kolor topu i ogólnie jest ładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. chabrowy Ci pasuje :) bardzo fajne połącznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ciuszki i pierścionek śliczny :) zamiłowanie do niebieskiego chyba nadal Ci zostało :) Nawet tło bloga niebieskie :)
    Bardzo podobają mi się spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie podoba mi się ten zestaw, zdecydowanie pasuje do Ciebie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tak samo jak Ty :) również uwielbiam kolor chabrowy,a blondynkom bardzo pasuje ten kolor,jesteś na to świetnym przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladna bluzka i naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba cały zestaw i nic bym w nim nie zmieniła. bluzka jest przepiękna! ogólnie podoba mi się Twój styl dlatego dodaję do obserwowanych ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń