poniedziałek, 2 stycznia 2012

Święta


Należę do tych osób, które co roku spisują swoje postanowienia i w ciągu roku, w złych chwilach czytam je wszystkie i przypominam sobie jaka byłam silna i pełna zapału, gdy to pisałam. Niektóre postanowienia co roku są takie same bo albo nie udało mi się ich zrealizować w starym roku, albo podniosłam sobie poprzeczkę. Co do mojego bloga też mam kilka postanowień ale nie będę ich zdradzać bo publiczna porażka jest trudniejsza. 
Już dawno po świętach a ja dopiero teraz mam możliwość pokazania Wam mojego świątecznego stroju. Zdjęcia są trochę ciemne dlatego nie widać dokładnie koloru rękawów sukienki. Wyglądają jakby były czarne ale są koloru śliwkowego. Uwielbiam takie proste czarne sukienki, a te rękawy sprawiają, że jest bardziej oryginalna.
Chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i aby każdy z Was zrealizował swoje noworoczne postanowienia.





 sukienka - Zara
naszyjnik - Lindex
buty - Aldo
kapelusz - Zara

7 komentarzy:

  1. Ja w tym roku dopiero spisałam postanowienia, co prawda tylko trzy ale mam nadzieję, że uda mi się je spełnić. Bardzo podobają mi się Twoje buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje ! ; D
    Klikam " obserwuj " i liczę na rewanż !
    zapraszam na :
    http://shoeshigh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka :*

    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, połączenie koloru butów i sukienki - cudo!

    OdpowiedzUsuń